Вікторина до Дня екологічних знань (для дистанційної роботи)
Вікторина до Дня екологічних знань (для дистанційної роботи)
Навчальна мета: привернути увагу учнів до проблем екології
Розвиваюча мета: розвивати екологічне мислення;
Виховна мета: виховувати любов до навколишнього середовища.
Хід гри
1. Конкурс "Третій зайвий". Потрібно визначити зайвий об'єкт в рядку.
Клен, тюльпан, горобина.
(Тюльпан)
Яблуня, смородина,малина.
(Яблуня)
Осика, дуб, ялина.
(Ялина)
Капуста, диня, гарбуз.
(Капуста)
Заєць, сом, ведмідь.
(Сом)
Курка, ворона, дятел.
(Курка)
Клевер, мати-й-мачуха, опеньок.
(Опеньок)
Щука, карась, жаба.
(Жаба)
Осел, кінь, кобра.
(Кобра)
2. Конкурс "Питання". Потрібно дати правильну відповідь на питання.
1. Хто спить вниз головою?
(Кажан)
2. Коли температура тіла горобця нижча: взимку чи влітку?
(Однакова)
3. На дереві сидять 5 птахів: 3 синиці і 2 горобці, решта - голуби. Скільки всього голубів?
(Жодного)
4. У якого ссавця серце важить 1 тонну?
(Синій кит)
5. Скільки ніг у павука?
(Вісім)
6. Чим живляться жаби узимку?
(На зиму жаби впадають у сплячку і в цей час не їдять)
7. Яка тварина найшвидша?
(Гепард)
8. Птах, який не літає, а плаває.
(Пінгвін)
9. Які комахи одомашнені людиною?
(Бджоли)
3. Конкурс "Назви рибку". Потрібно написати назви риб, що починаються на букву "С". Хто більше напише-той переміг.
(Наприклад: Сом, судак, сазан, свистулька, ставрида, срібна риба, скат, сьомга, сонце-риба )
4. Конкурс «Факти» . Прочитавши 4 факти про відходи, ви повинні здогадатися про що йде мова.
1. Його виробляє звичайна корова.
2. У невеликих кількостях він дуже корисний.
3. Коли його дуже багато, це стає справжньою бідою.
4. Потрапляючи у воду, він руйнується; риба та інші організми, що там живуть, починають задихатися.
(Гній)
* * *
1. Я маю дуже багато іграшок, виготовлених з неї.
2. Вона буває різнокольоровою і її дуже легко зламати.
3. Предмети, виготовлені з неї, легкі.
4. Якщо її підпалити, то з'явиться багато чорного диму, який має неприємний запах.
(Пластмаса)
* * *
1. Його винайшли китайці.
2. У нас його виготовляють з дерева.
3. Він легко горить.
4. На ньому звичайно малюють чи пишуть.
(Папір)
* * *
1. Його виробляють з піску.
2. Найчастіше воно прозоре.
3. Коли падає, розбивається.
4. Якщо його кинути у лісі, воно може викликати пожежу.
(Скло)
* * *
1. Це те, без чого ми вже не зможемо прожити.
2. Цим ми користуємося кожного дня.
3. Коли це потрапляє у воду, утворюється багато піни.
4. За допомогою цього все стає чистіше.
(Синтетичні мийні засоби)
* * *
1. Найчастіше забруднює воду.
2. На поверхні води утворює темну пляму.
3. У річці його стає багато, коли в ній миють машини.
4. Воно заважає дихати рибам.
(Машинне мастило)
5. Конкурс «Анаграми». З переплутаних літер потрібно зібрати певні терміни з теми «Охорона природи».
1. П, І, Н, Д, К, И, З, О, В, А.
Підказка: природоохоронна територія.
Відповідь. Заповідник
2. О, Д, Д, Е, А, К, Р, Р, П, Н.
Підказка: природоохоронна територія.
Відповідь. Дендропарк.
3. О, Н, Ч, А, И, Й, А, С, Б, Т, І, Н, Д.
Підказка: природоохоронна територія
Відповідь. Ботанічний сад
Джерело:
http://krasnogirka-school.edukit.kr.ua/novini/id/417
https://vseosvita.ua/library/viktorina-z-prirodoznavstva-ta-ekologicnogo-vihovanna-zberezimo-prirodu-66706.html
https://naurok.com.ua/ekologichna-viktorina-na-temu-znavci-prirodi-48332.html
Коментарi