Природа – це насамперед жива, чутлива і дуже складна система. І навіть самий тихий наш крок відчувається нею. Спадщина, яку залишає нам природа, необхідна для людства також, як і культурна спадщина. Ми повинні жити з природою в мирі та злагоді. Людям XXI століття необхідно знайти шляхи гармонійного співіснування людини та довкілля.
Створення програми гуртка «Еколого-естетична студія» викликане необхідністю привернути увагу дітей та підлітків до екологічних проблем сучасності через призму естетичного погляду на природу та суспільство.
Формування екологічної культури неминуче стикається з естетичним вихованням особистості. Ці два плани здійснюються через пізнання світу природи та мистецтва, під впливом естетичних складових трудової та творчої діяльності, спрямованої на реалізацію конкретних завдань: постанови спектаклів, концертних виступів, екологічних заходів, трудових акцій.
Рекомендована програма основного рівня розрахована на учнів середнього та старшого шкільного віку. Один рік навчання – 4 години на тиждень, 144 години на рік.
Основний зміст роботи еколого-естетичної студії це екологічне та естетичне виховання дитини, в основу якого покладено ідею інтегрованого навчання.
Тобто, використовуючи програмні матеріали по екології, валеології, застосовуючи знання про світову культуру, необхідно надати дитині можливість всебічного розвитку та виховання.
Мета: сприяти становленню екологічної свідомості, ціннісного, еколого-естетичного відношення до природи, спонукати до творчої діяльності.
Завдання:
формувати
· Системно-структурні знання про природу та місце людини в ній.
· Дієво-відповідальне, екологічно-грамотне відношення до природи.
· Потребу у спілкуванні з прекрасним через світ природи та мистецтва.
· Емоційну культуру та естетичну сприйнятливість.
· Креативну особистість.
· Патріотично налаштовану особистість, відповідальну за свою країну.
· Естетичне сприйняття світу природи та мистецтва, оцінок, суджень, смаків, ідеалів.
· Розуміння цінності та унікальності об’єктів природи та творів мистецтва, необхідності їх збереження.
розвивати
· Вміння вносити красоту у повсякденне життя.
· Вміння гармонійного співіснування в соціумі .
· Потяг до прекрасного та його творення .
· Вміння переконувати у важливості сповідування загальнолюдських морально-духовних цінностей, правил екологічної етики.
Коментарi