Одне з актуальних завдань сучасного закладу позашкільної освіти – пошук оптимальних шляхів зацікавлення вихованців, учнів і слухачів навчанням, підвищення їхньої розумової активності, спонукання до творчості, виховання як життєво, так і соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення в різноманітних життєвих ситуаціях, вироблення вмінь практичного і творчого застосування здобутих знань.

Створення навчальної програми обумовлено необхідністю формування в дітей не лише вузько навчальних, а й широких пізнавальних мотивів, переходу від цікавості до зацікавленості. Особливістю навчально-дослідницької діяльності вихованців є суб’єктивні відкриття нових знань на основі індивідуальної актуалізації попередньо засвоєних ними знань і вмінь, уведення їх до особистісного пізнавального простору. Застосування дослідницького підходу в навчанні спрямовано на становлення у вихованців досвіду самостійного пошуку нових знань і використання їх в умовах творчості.

Актуальність навчальної програми пов’язана з необхідністю організації роботи з дітьми, які проявляють стійкий інтерес до занять еколого-натуралістичною творчістю, та, зокрема, науково-дослідницькою діяльністю, та які проживають в сільській місцевості та відділених від закладу позашкільної освіти районах.

Новизна навчальної програми полягає у використанні принципів дистанційної творчої діяльності, до яких відносяться: продуктивна орієнтація навчання; індивідуалізація; відкритість змісту освіти та навчального процесу; пріоритет діяльнісного змісту перед інформаційним; інтеграція педагогічних і телекомунікаційних технологій; принцип поєднання очних і дистанційних форм діяльності; діяльні критерії оцінки.

Програма побудована на основі особистісно-орієнтованого та компетентнісного підходів і орієнтована на реалізацію в гуртках, секціях, творчих об’єднаннях еколого-натуралістичного профілю, закладів позашкільної освіти й розрахована на вихованців 14–17 років.

Керівник Четверикова Олена Миколаївна.

/Files/images/IMG_0406.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 1391

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.